Hvis du vil gøre forretninger med Kina er du nødt til at tage ud og trykke hænder, spise middage med mærkelig mad og blive ved med at smile, selv om din måske kommende samarbejdspartner igen og igen ikke overholder sin del af noget, du troede var en aftale, eller pludselig er uden for digital rækkevidde måned efter måned.
Den opfattelse af kineser...
Danske importører på jagt efter nye kinesiske mærker under gigantisk bilmesse i Kina
Dansk bilimportører er myldret til verdens største biludstilling i Beijing, hvor de de vil overbevise kineserne om, at det lige netop er dem, der skal være deres nye partner.
Alexander Bachmann, Product managaer for Hongqi og Voyah hos K.W. Bruun er primært i Kina for bakke op om og vise interesse for de to eksisterende kinesiske mærker i K.W. Bruun's portefølje af kinesiske bilmærker. Men han holder også øje med, hvad konkurrenterne foretager sig. Foto: Jens Høy
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer