23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Ny softwarefunktion personaliserer tilbud til værkstedskunder kunder check-in

• Tjekvik Smart Rules-funktionen promoverer automatisk specifikke produkter og tjenester, der er relevante for kundens bilmærke og model • Ny funktion skabt for at øge eftermarkedets rentabilitet og sikre øget kundetilfredshed • Impulskøb, sæsonspecifikke tilbud og serviceplaner kan vises under digital check-in og check-out • Forhandlergrupper kan oprette tilbud for alle lokationer i en enkelt proces, eller vælge udvalgte lokationer til specifikke tilbud eller pilotkampagner • Tjekviks værktøjer fik 246.000 kunder til at købe ekstra produkter i 2023

Tjekvik har lanceret en ny funktion, der gør det muligt for eftermarkedsafdelinger automatisk at promovere de mest relevante produkter eller tjenester for hver kunde, når de checker deres biler ind til service, reparation eller syn. Smart Rules promoverer varer baseret på kundetype (detail, flåde eller ventende), bilmærke og model samt forhandlerens arbejdsordrer. Designet til at hjælpe forhandlere med at maksimere salget på eftermarkedet, vil Smart Rules også øge positiv kundefeedback gennem mere personaliserede forløb.

Smart Rules er en forbedring af Tjekviks eksisterende digitale selvbetjeningsløsninger, som gør det muligt for forhandlere at promovere og sælge varer og services som sæsonspecifikke tilbud, aircondition-checks og serviceplaner. I 2023 fik Tjekviks værktøjer over 246.000 globale kunder til at købe ekstra varer og serviceydelser.

Smart Rules hjælper forhandlere med at definere personaliserede kunderejser for at maksimere kundernes engagement. For eksempel kan funktionen bestemme, om en servicebooking er til en elbil og vil præsentere kunden for passende varer, såsom opladning i stedet for et premium smøremiddel. Tilsvarende kan dieselbilejere blive præsenteret for en AdBlue-opfyldning, mens de med en garanti, der snart udløber, kan blive tilbudt en forlængelse af deres eksisterende pakke.

Tjekvik-systemet kan skalere disse personaliserede kunderejser på tværs af en hel forhandlergruppe med et enkelt klik. Brug eksemplet med JLR's nye 'House of Brands'-opsætning, hvor Jaguar, Range Rover, Discovery og Defender linjer hver har deres egne dedikerede sektioner, kan en forhandlergruppe oprette tilbud til at præsentere for kunder på alle lokationer i en enkelt proces, eller vælge udvalgte lokationer til specifikke tilbud, såsom cykelstativer til Discovery-kunder eller luksusgulvmåtter til Range Rover-kunder.

Christian Mark, CEO og medstifter af Tjekvik udtaler: “Kunderejsen inden for detailhandel og e-handel har tilpasset sig forbrugerpræferencer i mange år. Mens strategisk prisfastsættelse og kampagner bruges til at tiltrække kunder, kræver nutidens købere større grad af personalisering med unikke tilbud og oplevelser skræddersyet til deres egne behov og krav.

“Smart Rules er designet som svar på ændrede kundekrav og forventninger. Vi har arbejdet tæt sammen med vores forhandlerpartnere for at skabe software, der ikke kun målretter specifikke produkter og tjenester til hver kunde, men som også er enkel for medarbejdere at administrere og betjene. Vi ser frem til at rulle denne software ud til vores voksende kundebase og se dem nyde godt af endnu større indtægter og kundetilfredshed.”

For at lære mere om Tjekviks check-in og check-out løsninger, besøg venligst: www.tjekvik.com

Tjekvik | Autoinnovation ApS
Kronprinsessegade 6, st.
1306 København K
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK37211192

Kontaktperson

Send til en kollega

0.047