Nyt online univers skal guide leasingkunder trygt gennem aflevering af bilen
Et nyt digitalt univers skal gøre det nemmere og mere trygt for privatleasingkunder at aflevere deres bil. Platformen giver svar på de mest stillede spørgsmål og guider brugeren gennem hele processen.
Når leasingperioden nærmer sig sin afslutning, følger der ofte en række spørgsmål og bekymringer med for privatleasingkunderne. Hvad skal der gøres inden afleveringen? Hvad tæller som en skade – og skal jeg betale for den? For at mindske utrygheden og skabe gennemsigtighed i afleveringsprocessen, har vi nu lanceret et helt nyt digitalt univers dedikeret til leasingselskabernes afleveringskunder.
”Hver eneste dag får vi og leasingselskaberne rigtig mange opkald og e-mails, der kredser om mange af de samme emner,” fortæller Peter Noer Kyndal, Nordic Director for Fleet Service. ”Derfor har vi nu skabt et univers med fokus på de områder, som afleveringskunden skal forholde sig til: før, under og efter aflevering.”
Den nye online guide fungerer som en samlet platform, hvor kunderne får let adgang til information og konkrete råd. Ud over at blive guidet igennem de enkelte faser, kan de også finde skadeguide og skadeblanket. Målet er at skabe en ensartet og smidig afslutning på leasingforløbet – både for kunderne og leasingselskaberne.
Universet er designet til at være overskueligt, brugervenligt og oplysende, så afleveringen af leasingbilen ikke behøver være en kilde til bekymring, men derimod en tryg og velinformeret proces.
Afleveringsuniverset findes på autoroladanmark.dk/aflevering/