God service, lave priser og tillid til værkstedet. Det er blandt forklaringerne, som de frie værksteders organisation, Dansk Bilbrancheråd, tillægger en fremgang i antal kunder på de mærkeuafhængige værksteder, ifølge en undersøgelse fra Epinion.
Undersøgelsen viser, ifølge en pressemeddelelse fra Dansk Bilbrancheråd, at 47 procent af bilejerne i ...
Ny undersøgelse: De frie værksteder får flere kunder
Bilejere vælger i stigende grad et frit værksted, viser en undersøgelse fra Epinion for Dansk Bilbrancheråd.
Tillid, god service og lave priser er begrundelserne fra kunderne, der i stigende grad vælger alle typer frie værksteder. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement