23948sdkhjf

Forsikringsbranchens dobbeltspil bliver mere og mere tydeligt

Forsikringsbranchen må indse, at den ikke både kan blæse og have mel i munden. Der er simpelthen for stort et gab mellem det, de lover kunderne og det, de leverer.
Der er nærmest ingen grænser for godheden, når forsikringsselskaberne skal gøre sig til over for deres kunder:

Selvfølgelig kan kunden selv vælge værksted. Kvaliteten i reparationen har altid højeste prioritet. Lånebilen? Ja, den er gratis - naturligvis. Og prisen - så lav, at det næsten ikke er til tro.

Forsikringsselskaberne – og især de domine...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.1