Forøget rentabilitet gennem effektiv værkstedsdrift til en ATTRAKTIV lav pris
Findes der ikke andre værksteds systemer på markedet? Jo, men intet andet er så brugervenligt, fleksibelt og har så mange integrationsmuligheder som Gplan. Arbejdsprocesser som tilbudsgivning, kampagner, kundekontakt via SMS og e-mail, kundebookinger, arbejdskortoprettelse, reservedelsbestilling, fakturering og regnskabsførelse udføres alle i Gplan.
Tilbudsgivning har aldrig været nemmere
Udarbejdelse af tilbud foregår på rekordtid. Nye kunder og deres køretøjer oprettes med få klik ved brug af telefonnummer og nummerpladeopslag. Herefter udvælges arbejdsopgave – eksempelvis 80.000 km eftersyn. Information om arbejdstid, nødvendige reservedele, væsketyper og fyldmængder overføres til tilbuddet. Både på totalprisen og/eller på linjeniveau kan priser ændres og rabatter gives.
Fra tilbud til opgaveklargøring med et snuptag
Tilbud konverteres i et snuptag til et arbejdskort samtidigt med at reservedelene bestilles. Kundens accept af tilbuddet kan naturligvis også ske digitalt via SMS eller e-mail. Opgaven tildeles en eller flere medarbejdere – evt. underleverandør – og registreres i kalenderen. I Gplans udlejningsmodul reserveres evt. lånebil til kunden og lejekontrakt hvor kunde- og lånebilsinformation automatisk er udfyldt oprettes. Kunden modtager automatisk en påmindelse forud for værkstedsbesøget.
Alt du har brug for, for effektiv udførelse af arbejdet
Ifm. udførelse af serviceopgaver tilbyder Gplan både serviceskemaer til udskrift og udfyldelse på computer/tablet/smartphone. Endvidere tilbydes integration til registrering i OEservicebøger og Digital Servicebook. I tilfælde hvor der er brug for billeddokumentation kan dette ske direkte fra tablet eller smartphone. Endvidere findes der også direkte integration til tekniske data på det specifi kke køretøj, som naturligvis forudsætter et abonnement.
Kundefakturering og betaling
Så snart bilen er færdig til afhentning modtager kunden også automatisk besked herom. Ved afhentning er fakturaen klar til betaling, men kan også fremsendes via SMS eller mail og betales med MobilePay.
Hurtigt overblik over arbejdseffektivitet og rentabilitet
Foruden almindelig komme og gå registrering af medarbejdere registreres tiden på opgaveløsning også i Gplan ved simpel ind- og udstempling. De opsamlede data anvendes i arbejdseffektivitetsmodulet, der giver overblik over effektiviteten. I Gplans rapport modul har du også mulighed for at danne rapporter, der giver dig et indblik i din rentabilitet og indikation for, hvor du kan optimere din drift.
Opfyld lovkravene til den nye bogføringslov
Med Gplans integration til e-conomic eller UniConta opfylder du bogføringsloven. I baggrunden og helt automatisk bogføres alle transaktioner i dit økonomisystem som bogholderen og revisoren har adgang til ifm. momsindberetning, regnskabsaflæggelse osv.
Forøg salget og kundeloyaliteten
Arbejdet med salg understøttes gennem Gplans modul til rapportgenerering, kampagner og online booking på egen hjemmeside. Du får her et væld af værktøjer til at igangsætte og effektivisere dit salgsarbejde.
Og der er meget mere at fortælle…
…og det gør vi gerne med udgangspunkt i dit værksted og dine behov. Få et indblik i hvordan du med Gplan kan reducere dine omkostninger, øge din effektivitet og forbedre indtjeningen. Kontakt Thomas Jørgensen på tlf.: 2192 7178 eller mail: tj@auto-g.dk for yderligere information. Eller gå ind på: www.auto-g.dk/gplan
TI GODE GRUNDE TIL AT VÆLGE GPLAN |
|