(Frankfurt)
Det forpligter at sælge Mercedes-Benz. Det gælder i høj grad for virksomhedens varebiler og derfor er det ikke i sig selv et mål at blive nr. 1 i volumen på det danske marked. Det er vigtigere, at kundernes samlede oplevelse af produkterne og alt omkring dem er den bedste i markedet og på linje med de forventninger, der er til produkte...
Mercedes vil være nummer et - men ikke for enhver pris
Mercedes-Benz vans er takket være opdateringer af modellerne klar til nye skrappe sikkerhedskrav til varebiler. Året tegner til et godt salg efter et flot 1.kvartal, men der er et stykke vej til at blive Nr.1 i Danmark målt på volumen.
Mercedes-Benz Vans vil gerne være nummer et på den ’’samlede pakke’’ i oplevelsen af mærket I Danmark. For den danske chef, Benedikt Conzelmann indebærer det ikke mindst værkstedernes evne til hurtigt at få varebilerne ud at køre efter at der er udført service. Foto: Jens Høy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement