Atter hæder til Opel-forhandler
For femte gang er det lykkedes for Bilcentret - A. Nielsen as i Middelfart at blive årets Opel forhandler i Danmark ifølge indehaveren Allan Nielsen er opskriften hårdt arbejde og gode kunder.
En unik præstation, der er kommet i hus på baggrund af syv forskellige målinger foretaget blandt landets 32 autoriserede forhandlere og deres 53 Opel-forretninger.
Målinger, der blandt andet handler om kundernes tilfredshed ved køb af ny bil, kundernes tilfredshed med bilen og forhandleren efter et år og ikke mindst salgseffektiviteten på såvel personbiler som varebiler vurderet på forventede salgsmål.
- Vi lever i en tid, hvor såvel kunder som importører stiller større krav til forhandlerne, og set på den baggrund er jeg endog yderst tilfreds med den sidst vundne titel, siger Allan Nielsen, der ikke er i tvivl om, hvorfor Bilcentret scorer topkarakterer blandt kunderne i de gennemførte tilfredshedsundersøgelser.
- Siden Bilcentret så dagens lys i 1988, har vores motto været, at "kundernes tilfredshed er vores fremtid". Det er et motto, vi altid har tilstræbt at leve op til, og som helt konkret blandt andet betyder, at vi altid tager os god tid til kunden både før og efter bilkøbet, siger Allan Nielsen.
Som én stor familie
Som en anden årsag til Bilcentrets succes nævner han også virksomhedens størrelse.
- Mange af mine 22 ansatte har været her i adskillige år, så vi er lidt som en stor familie, hvor alle gør deres til at give kunderne en god og positiv oplevelse. Vi holder hele tiden fokus på, at det er kunden og dennes ønsker og behov, der er i centrum, understreger Allan Nielsen.