En million sidevisninger på bilsite
Langsigtet strategi og nyt samarbejde giver Bilmagasinet.dk klik-rekord i april, oplyser Benjamin Media.
Bil Magasinet har i tre år satset på at være først og bedst med bilnyheder og bilvideo på nettet, og satsningen bærer nu frugt. Både antallet af unikke besøgende og sidevisninger har været støt stigende, og i april rundede antallet af sidevisninger for første gang 1.000.000. Antallet af unikke besøgende rundende i samme periode 105.000 ifølge Google Analytics.
En del af succesen skyldes også en ny integration af Bil Magasinets Formel 1 site, bmf1.dk. Formel 1 sitet skrives og redigeres sideløbende med bilmagasinet.dk, men i samme regi. I februar blev bmf1.dk integreret i bilmagasinet.dk med samme funktioner og layout, hvilket har hævet antallet af unikke brugere og sidevisninger totalt.
- Vi er bevidst gået efter at bliver Damarks førende nybilsite. Vi har følt, at vi havde den titel et stykke tid ikke mindst takket være bilmagasinet TV, som vi producerer i samarbejde med bilbasen.dk. Med april-tallene kan vi glæde os over, at succesen kan dokumenteres, siger chefredaktør Mikkel Thomsager.