23948sdkhjf

Hertz og Air France forlænger partnerskab

21 års ekstraordinær service både til lands og i luften er nu forlænget til 2013.
Hertz, verdens største biludlejningsselskab, har forlænget deres 21-årige partnerskab med Air France, Europas største flyselskab, med yderligere tre år.

Air France's kunder kan således fortsætte med at få de fordele, Hertz tilbyder på flyselskabets mange internationale destinationer og på Hertz' 8200 kontorer i 146 lande verden over.

Som en del af det globale partnerskab vil Air France's kunder fortsat nyde godt af specialpriser på et stort udvalg af Hertz' biler. Flying Blue medlemmer vil også få ekstra fordele - herunder rabatter på op til 15 ´procent og op til 800 Flying Blue Miles ved billeje. De, der rejser allermest, bliver derudover belønnet med gratis opgradering til en større bil og særlige invitationer til at deltage i det eksklusive Hertz #1 Club Gold, som blandt andet giver dem "fast track"-service på en lang række Hertz-kontorer verden over.

Formand for Hertz International, Michel Taride, fortæller:

- Hertz' partnerskab med Air France er vokset i styrke støttet af det faktum, at begge parter deler fælles værdier - eksempelvis det dybe engagement i kundeservice og kvalitet. Som partnere er vi fast besluttede på at give kunderne den bedste rejseoplevelse gennem tilgængelighed, fleksibilitet, værdi, højt serviceniveau og hurtig ekspedition i en række af de vigtigste lufthavne.

- Vores udvidede partnerskab betyder, at vi kan fortsætte med at tilbyde kunderne fordele som eksempelvis optjening af Flying Blue Miles ved billeje og opgraderinger med Air France - KLM American Express Platinum kreditkort.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078