23948sdkhjf

Toyota-pris for kundetilfredshed

Niels og Morten Petersen A/S, Toyota i Køge, hædret for andet år i træk.
Vinderne af Toyotas europæiske kundetilfredshedspris "Ichiban" 2010 er netop blevet kåret ved en særlig ceremoni i Paris.

Niels og Morten Petersen A/S, Toyota i Køge, fik - for andet år i træk - tildelt prisen for deres enestående indsats for kundetilfredshed.

Omkring 2600 Toyota-forhandlere på europæisk plan er blevet vurderet. På basis af udvalgte kriterier findes der én vinder i hvert land, som det kommende år kan smykke sig med titlen "Toyota Ichiban forhandler 2010". Ichiban er et japansk ord, som betyder "kunder først" eller "bedst". Siden den første Ichiban pris blev uddelt i 2006, er kundetilfredsheden blandt Toyota-forhandlere forbedret med 19 procent for salg og 13 procent for eftermarkedet, oplyser den danske importør.

I forbindelse med overrækkelsen af priserne udtalte Toyotas øverste chef i Europa, Tadashi Arashima:

- "Kunder først" er Toyotas grundliggende filosofi. Alle medarbejdere overalt i Europa bestræber sig på altid at levere deres bedste, og vores forhandlere forpligter sig til at levere den bedste samlede kundeoplevelse. Dagens vindere skal ses som de bedste eksempler på dette".
Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078