Tata øger med 54,2 procent
Salget i hjemlandet steg med 56 procent til 77.858 enheder, primært egne modeller såsom Tata Indigo, Indica Vista og den nye billige Tata Nano, som skulle komme til Europa, men den store succes på hjemmefronten har udskudt lanceringen.
Tata sælger også Fiat-modellerne Linea, Grande Punto og Palio fra Brasilien i et andet samarbejdet, samt de to nye mærker Land Rover og Jaguar. Tunge køretøjer fra Tata havde en fremgang på 38 procent.
Samtidig har Tata bestyrelsen bedt Ford om flere motorer for at kunne følge efterspørgslen, der steg med 59 procent i sidste kvartal. Tata har en aftale med Ford, der fortsat leverer motorer til Jaguar og Land Rover, og det seneste er et ønske fra Tata-chefen Carl-Peter Forster, der skiftede fra jobbet som Opel-chef tidligere i år, om hjælp fra Fiat til at styrke og udvide varevogns- og lastbilproduktionen.