23948sdkhjf

Butleren betjener bilbranchen

På seks uger har værkstedsportal genereret opgaver for mere end 4,2 millioner kroner i omsætning.
I skrivende stund har der været mere end 2050 opgaver igennem autobutler.dk systemet, og der kommer dagligt mellem 30-50 nye opgaver ind. Opgaverne er jævnt fordelt over hele landet.

- Vi har oplevet en helt utrolig positiv modtagelse af vores service – både fra værkstederne, som vi mødte en del af på Autoteknik i Odense, men i særdeleshed fra forbrugerne, forklarer partner og medstifter af autobutler.dk, Peter Michael Oxholm Zigler.

Autobutler.dk er en internetportal, hvor værkstederne kan byde ind på opgaverne, som bilejere har lagt ind for at få at vide, hvor de kan få det bedste tilbud på reparation og service af deres bil.

Som værksted på autobutler.dk er det enkelt at håndtere henvendelser fra kunder via nettet på baggrund af veldefinerede opgaver - når de har tid til det. Det betyder, at værkstedet kan spare tid, penge og ressourcer i hele tilbudsgivningen.

Der har været en vis skepsis i branchen overfor den nye service, da mange værksteder var tilbageholdne overfor at modtage forespørgsler via Internettet. Men størstedelen af de 190 værksteder, der allerede er tilmeldt, er tilfredse med den nye salgskanal.

- Det er en dejlig nem og enkel måde at afgive tilbud på. Det er nemt at overskue de opgaver, der er interessante, og man kan sortere i dem, og afgive tilbud, når man har tid. Det er ganske enkelt et suverænt system, der fungerer fuldstændig.

- Jeg tror helt sikkert, at det bliver en fremtidig måde at erhverve nye kunder på. Det er vejen frem at bruge internettet som en salgskanal til kunder, man normalt ikke ville få fat i, siger ejer af Topservice, Casper Stenz.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078