23948sdkhjf

Nic. i nordisk offensiv

Terminalen vil til Odense, Aalborg, hovedstaden og Sverige.
En af Danmarks største aktører inden for import og salg af biler, Nic. Christiansen Gruppen, blæser nu til offensiv i en ny og agresssiv stil.

Den 43 år gamle koncern har haft et lidt stille, nærmest støvet image, men med basis i en solid turn-around efter krisen lyder der nu helt andre toner fra hovedkvarteret i Kolding, skriver dagbladet Børsen.

- Vi vil vokse på alle rentable områder og gå fra at være en dansk til nordisk aktør på markedet, siger koncernchef Anders Hansen.

Detailleddet, hvor Nic. Christiansen Gruppens butikskæde hedder Terminalen A/S og ledes af adm. direktør Niels Bertelsen, kommer til at spille en central rolle i ekspansionsplanerne.

- Vi vil gerne være helt landsdækkende med flere butikker. Her kigger vi på Odense og Aalborg samt flere forretninger i hovedstadsområdet. Men vi kigger også nordpå, i første omgang mod Sverige, forklarer Niels Bertelsen.

- Strategien på det svenske marked vil spejle den danske med tilstedeværelse i de største byer. Vi starter ikke nødvendigvis i Malmø, men der hvor vi ser et hul i markedet. Og hvis det, vi kigger på, bliver realiseret, så er det inden for et år, tilføjer han ifølge Børsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094