23948sdkhjf

Dansk Hertz Service Center

Et nationalt skridt videre med udlejningsbiler.
Hertz Biludlejning ønsker at give kunderne den bedst mulige service, og det forudsætter ifølge erfaringen, at der fokuseres på to centrale områder: Sprog og ekspertisedeling.

- Først og fremmest giver Hertz lokal, dansktalende service til kunderne. For år tilbage forsøgte vi os med en fælles nordisk reservationsafdeling, hvilket ikke var optimalt, da en stor del af kunderne foretrak at tale med en landsmand og ikke en svensk eller norsk medarbejder. Derfor har Hertz i et par år haft egne reservationsafdelinger i de nordiske lande, da det giver kunden en bedre oplevelse, når de sproglige hindringer er fjernet, udtaler reservationschef Kasper Østervig.

Hertz i Danmark har for nylig valgt at gå skridtet videre og etableret et Hertz Service Center på Vester Farimagsgade i København.

- Hertz medarbejderne, der servicerer kunderne direkte, har meget stor og alsidig ekspertise. For at give en endnu bedre service har Hertz derfor samlet den danske reservation, kundeservice og Hertz 1 Club Gold service i et fælles Hertz Service Center, oplyser han og tilføjer:

- Kunderne har taget godt imod dette nye initiativ, da telefonbetjeningen er blevet mere dynamisk, idet der ved eksempelvis travlhed med mange reservationer på samme tid straks er ekstra medarbejdere til at betjene kunderne.

Hertz betegner sig selv som verdens største biludlejningsselskab med 8200 kontorer i 146 lande. Virksomheden har i 92 år leveret udlejningsbiler.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062