23948sdkhjf

Mandrup: Selvfølgelig skulle vi det

Diginor har overtaget salg og service af Actia testlinjen, nu venter en opgraderingskampagne.
Torsdag 10. februar 2011 indgik Diginor og det tidligere Nordicomp en aftale om overdragelse af salg og service af Actias testlinjeprodukter til Diginor.

- Vi har tænkt meget over, om vi skulle gå ind i det her og kom til den konklusion, at vi som nichevirksomhed skal kunne tilbyde specialet. Diginor er kendt for at gå lidt længere end vores kon-kollegaer, så selvfølgelig skal vi kunne tilbyde et OEM Pass-Thru interface, forklarer Rolf Mandrup fra Diginor.

Diginor fortsætter salg og support af Actia-testlinjen, så eksisterende og nye kunder fortsat kan få den forventede service. Nordicomp har markedsført Actia i Danmark siden 2007.

- Diginor har med Actia fået muligheden for at tilbyde vores kunder det mest anerkendte Pass-Thru interface til opdatering af bilernes styreenheder.

- Albin Torhus har fået hovedansvaret for Actia, men naturligvis kan vi andre yde service på produkterne og en af hans første opgaver bliver at sætte en opgraderingskampagne i gang.

Ingen can-adapter

- Det nye interface fra Actia behøver ikke can-adapter, så de, der ikke har købt sådan en, sparer nok i sidste ende lidt tid, penge og ærgrelser ved et skifte, da det nye interface samtidig er hurtigere, fortæller Albin Torhus.

- Vi ser alle frem til at arbejde meget mere med Actia og deres multidiag-tester. Indtil videre har vi kun fokuseret på diagnosetesteren til eftermarkedet, men Actia er jo meget mere end det. Actia producerer jo også 4-hjulsudmåling der kan bruges på alle typer lifte, dæk- og afbalanceringsapparater, aircon-fyldere, lifte, lygteudmåling og meget mere.

Actia står bag de originale testere til Fiat-gruppen, Mitsubishi, Mercedes, BMW, Renault og PSA-gruppen.

- For os er det en garanti for ordentlig og sikker kommunikation med bilens styreenheder, når Multidiag bruges af værkstedet, siger Rolf Mandrup.

Multidiag fås i PC-udgave, Pocket PC og Master. Multidiag tilbydes til personbiler og lastvogne.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125