23948sdkhjf

Kæder tilbyder autohjælp

AutoMester/MesterBiler er gået i samarbejde med Dansk Autohjælp.
AutoMester og søsterkæden MesterBiler har indgået et samarbejde med Dansk Autohjælp. Samarbejdet giver nu begge kæder mulighed for at tilbyde deres kunder forskellige former for autohjælp.

- Det er et produkt, der klart vil styrke vores medlemmer og deres mulighed for at tilbyde kunderne endnu mere tryghed. Det er jo dem, der i sidste ende får gavn af aftalen, udtaler Marian S. Larsen, kædechef for AutoMester og MesterBiler.

- Med autohjælpsaftalen udvider vi endnu engang vores i forvejen brede vifte af tilbud til vores medlemmer og deres kunder, og vi håber herved ikke blot at kunne fastholde bestående kunder, men også lokke nye kunder til. Det er bestemt en aftale, vi forventer os meget af, og i Dansk Autohjælp har vi fundet den for os helt rigtige samarbejdspartner, mener Marian S. Larsen.

Dansk Autohjælp ser også frem til det nye samarbejde med kæden.

- Vi har sammen lavet en produktpalette, der dækker AutoMester og MesterBilers kunder rigtig godt, siger Michael Strandby Jensen, produktchef i Dansk Autohjælp.

Eget online bookingsystem

- For at gøre det så nemt for vores medlemmer som muligt, at oprette abonnementer hos Dansk Autohjælp, har vi udviklet vores eget online bookingsystem. Systemet er integreret i vores kundestyringssystem, som over 40 procent af vores medlemmer benytter sig af. Det letter arbejdet for alle led i denne proces, og vi glæder os til at lancere produktet og systemet den 1. april 2011, fastslår Marian S. Larsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094