23948sdkhjf

Hertz Biludlejning udvider selvbetjeningsmuligheder

Hertz Biludlejning er i gang med at opsætte Self Service Express kiosker på kontorer i flere europæiske lande - til glæde for alle kunder, der har forudbetalt deres billeje.
Hertz Self Service Express kiosker findes allerede i følgende lufthavne i Europa: Bergamo, Orie al Serio, Milan Linate, Milan Malpensa, Rom Ciampino, Rom Fiumicino og Pisa i Italien; Edinburgh, London Heathrow, London Stansted og Prestwick i Storbritannien; Malaga i Spanien og Frankfurt Hahn i Tyskland.

Derudover har Hertz i Sverige netop åbnet det første ubemandede udlejningskontor i Malmø, og det er strategien at øge adgangen til lejebiler i områder, hvor det ikke økonomisk er muligt at have udlejningskontorer med fast personale.

Kioskerne er på vej til Belgien, Frankrig, Tyskland, Holland og Schweiz.

I lighed med flyselskabernes check-in kiosker genkender Hertz Self Service Express kiosken kunden og finder bestillingen frem. De sidste praktiske detaljer er på plads, og kunden kommer hurtigt videre. Samtidig får Hertzkunden blandt andet mulighed for at opgradere sig til en større bil, købe ekstraforsikring og tilvælge ekstraudstyr såsom barnesæde og Hertz NeverLost GPS.

- Hertz tilbyder kunderne en bred vifte af muligheder, der er unikke for biludlejningsbranchen. Med online check-in, #1 Club Gold og nu Self Service Express kiosker samt en omfattende mobil/iPhone applikation (www.hertzdk.dk/iphone), fortsætter Hertz med at være markedsledende med innovative produkter til kunderne, siger Michel Taride, President, Hertz International.

Self Service Express kiosken bruger en særdeles driftsikker CUSS software (Common Use Self Service), som allerede nu benyttes af mange flyselskaber for at tilbyde deres kunder hurtigere og nemmere check-in af rejsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.056