23948sdkhjf

Faglig stolthed i værkstedskæde

Din Bilpartner har skruet betragteligt op for markedsføringen.
Der blev talt kvalitet, optimering samt kundens oplevelser på værkstedet, da Din Bilpartner kæden forleden afholdt deres årlige landsmøde på Comwell i Kolding, i perfekte omgivelser, både hvad angår konferencehotellet, men også det skønne vejr, melder kædechef, Niels Peter Nøddeskou-Fink.

- Det blev en begivenhedsrig dag for de mange fremmødte værkstedsindehavere, hvor mange havde valgt at tage deres ægtefælle eller værkfører med, fortæller han.

Kædekontoret havde planlagt en dag, hvor der først var information fra kæden til værkstederne.

- Din Bilpartner har fastlagt en høj standard, både på det mekaniske arbejde, men også i forhold til kundens oplevelse. Alle vores værksteder har en høj faglig stolthed på det mekaniske, men de er alle sammen også klar til at udvide denne stolthed, så den gælder hele arbejdsgangen, fra kunden ringer til værkstedet – og til bilen afleveres til kunden igen, udtaler Niels Peter Nøddeskou-Fink.

- Din Bilpartner har, siden sidste år, skruet betragteligt op for markedsføringsbudgettet. Via tv, radio, taxa’er, biograf, trykte medier og ikke mindst den digitale markedsføring har vi fået skabt en langt større synlighed og højere kendskabsgrad, end for bare ét år siden. Det er vi stolte af, tilføjer Niels Peter Nøddeskou-Fink.

Service, kunder og konkurrence

På årets landsmøde i Din Bilpartner kom fremtidsforsker Marianne Levinsen med sit bud på, hvad man kan forvente sig af sine kunder i fremtiden, og hvad kunderne forventer af værkstedet. Det var et spændende foredrag, hvor der blev provokeret – men ikke mindst skubbet til værkstederne, med devisen om, at man skal gøre en indsats, hvis man vil ses, oplyser kædechefen.

Efter frokosten blev deltagerne delt op i tre hold, som i løbet af eftermiddagen cirkulerede mellem tre workshops, hvoraf de to omhandlede helt nye samarbejdspartnere i Din Bilpartner. Der var stor interesse blandt værkstederne for de to nye samarbejdsaftaler, som Din Bilpartner forventer sig meget af.

- Jeg er sikker på, at vi har bragt værkstederne to nye samarbejdsaftaler, som virkelig vil gavne dem i kampen om at fastholde kunder til værkstedet. Vores værksteder har efterspurgt disse produkter, og nu har vi dem på hylderne. Med de to nye aftaler, som vi har indgået, vil vi også kunne tiltrække nye kunder til værkstederne fremover, mener kædechefen.

- Det var en fantastisk god dag med vores værksteder, og det er en fornøjelse at mærke den puls, passion og vilje, som indehavere, ægtefæller og værkførere udviser. Vi har virkelig fået samlet en perlerække af værksteder i Din Bilpartner, som har samme idégrundlag og tankegang – og så er det jo endnu mere glædeligt, at de også er parate til at udleve deres drømme og intentioner. Der skal lyde en stor tak til alle værkstederne, som udviser stort gå-på-mod og vilje, og det er helt sikkert, at kædekontoret vil kæmpe endnu mere i dagligdagen med den opbakning, som vi har, fastslår Niels Peter Nøddeskou-Fink.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078