Autobutler bød værksteder og leverandører op til ræs
Hvordan sikrer man værdi for både værksteder og leverandører på samme platform? Det spørgsmål forsøgte Autobutler at svare på ved et værkstedsarrangement hos Roskilde Racing Center forleden.
- Muligheden for at mødes og forstå hinandens behov og ydelser spiller en vigtig rolle i Autobutlers strategi for at skabe værdi for både leverandører, værksteder og i sidste ende bilejerne, som nyder godt af værkstedernes brug af værkstedsportalen, fortæller landechef Mark Trans.
- Det er selvfølgelig en topprioritet for os at skabe værdi for værkstederne, som er tilmeldt autobutler.dk. Og udover at vi konstant forsøger at optimere vores produkt, giver vi også vores værksteder adgang til fordelagtige tilbud og kvalitetsprodukter fra de leverandører, vi samarbejder med. Det skaber nemlig værdi for alle parter og er en central del af vores forretningsstrategi, tilføjer han.
Ud over netværksarrangementer forsøger Autobutler at pleje forholdet til værkstederne ved hjælp af et nyt setup, hvor Autobutlers account managers hver især er ansvarlige for kontakten med bestemte værksteder. Det sikrer ifølge Mark Trans et tættere forhold til kunden og i sidste ende en større behovsforståelse og dermed øget tilfredshed.