23948sdkhjf

Den digitale kamp om kunderne

Bilbranchen arrangerer seminar om digital markedsføring den 17. november.
Den moderne bilkøber er blevet digitaliseret og tilbringer mere tid foran skærmen derhjemme end bag rattet hos bilforhandleren, når beslutningen om bilkøb skal træffes. Bilimportørerne har også set mulighederne og har brugt digitale medier til at centralisere og effektivisere markedsføringen, så de automatisk selv opsamler og distribuerer kundeemner til forhandleren.

Hvordan forbliver man som bilforhandler relevant over for sine potentielle bilkøbere og værkstedskunder i en beslutningsproces, der i stigende grad digitaliseres? Og hvordan får man leveret sine budskaber digitalt?

Disse spørgsmål forsøges besvaret, når Bilbranchens medlemmer inviteres til seminar om effektiv digital markedsføring mandag den 17. november kl. 10-13 på Gl. Vindinge i Nyborg. Seminariet afholdes i samarbejde med mediebureauet PHD, Claus Andersen, og det digitale marketing bureau Resolution, Peter Loell.

Uanset om bilforhandlernes fokus er private kunder eller firmaer har de som bilforhandlere nogle digitale redskaber, som gør det muligt at komme ind i kundens beslutningsproces, før andre lukker dem ude.

Seminariet er et intensivt formiddagsarrangement bygget op omkring to moduler (BTC og BTB), som afholdes samtidig. Det er derfor en god idé at tage en kollega med, hvis virksomheden både henvender sig til private og firmaer, idet der er tale om to vidt forskellige digitale verdener, opfordrer Bilbranchen.

Arrangementet er forbeholdt medlemmer af Bilbranchen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08