23948sdkhjf

Nissan-ejere er mest stressede

Hvem har de mest stressede kunder,? lyder ugens spørgsmål fra Voxmeter.
UGENS TAL I denne uge er vi over i den mere underholdende afdeling. Voxmeter har nemlig sammenkørt sammenhængen mellem stres og bilmærker. Og noget kunne tyde på, at særligt Nissan-værksteder skal være særligt opmærksomme. Undersøgelsen viser nemlig, at hver fjerde bilejer, som betragter deres Nissan som deres primærbil, føler sig stresset, mens de...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.186