Software forener online og offline
IT British Car Import A/S vil integrere lead-management-software “EASI’R" hos samtlige Jaguar Land Rover-forhandlere i Danmark. EASI’R er udviklet leveret af den danske bil-it-virksomhed Loyalty Factory. Uden for Danmarks grænser anvendes EASI’R af mere end 2600 forhandlere og 16.000 brugere over hele Europa.
EASI’R er såkaldt lead-management-software og er udviklet særligt til at hjælpe OEM’ere og importører med at bygge bro mellem online- og offline-verdenen inden for kundekontakten, hvor der er opstået et hul i forbindelse medden øgede digitalisering og bilsælgernes faldende indflydelse i den indledende købsfase.
Anders Halleløv fra British Car Import A/S, Danmark, siger om indførelsen af EASI’R til Jaguar Land Rover:
- Vi har brug for et værktøj til at hjælpe os med den udfordring, at kunderne i bilsektoren i dag er langt mere digitale end detailindustrien. Forhandlerne er stadig meget fokuseret på at betjene kunder, der kommer til bilforhandlernes udstillingslokaler. Men faktisk nøjes kunderne ikke længere med disse besøg - de laver en omfattende online-research, inden de køber bilen online, via forhandlerhjemmesider, onlinefora og sociale medier. Med EASI’R kan vi nu lukke det gap og komme i kontakt med kunderne allerede i onlinefasen, inden de besøger forhandlerens udstillingslokale første gang. Målet med EASI’R er at sælge flere biler, lukke aftalerne hurtigere og levere en komfortabel, førsteklasses kundeoplevelse.