23948sdkhjf

Software forener online og offline

Ny software til alle Jaguar Land Rover-forhandlere i Danmark.

IT British Car Import A/S vil integrere lead-management-software “EASI’R" hos samtlige Jaguar Land Rover-forhandlere i Danmark. EASI’R er udviklet leveret af den danske bil-it-virksomhed Loyalty Factory. Uden for Danmarks grænser anvendes EASI’R af mere end 2600 forhandlere og 16.000 brugere over hele Europa.

EASI’R er såkaldt lead-management-software og er udviklet særligt til at hjælpe OEM’ere og importører med at bygge bro mellem online- og offline-verdenen inden for kundekontakten, hvor der er opstået et hul i forbindelse medden øgede digitalisering og bilsælgernes faldende indflydelse i den indledende købsfase.

Anders Halleløv fra British Car Import A/S, Danmark, siger om indførelsen af EASI’R til Jaguar Land Rover:

- Vi har brug for et værktøj til at hjælpe os med den udfordring, at kunderne i bilsektoren i dag er langt mere digitale end detailindustrien. Forhandlerne er stadig meget fokuseret på at betjene kunder, der kommer til bilforhandlernes udstillingslokaler. Men faktisk nøjes kunderne ikke længere med disse besøg - de laver en omfattende online-research, inden de køber bilen online, via forhandlerhjemmesider, onlinefora og sociale medier. Med EASI’R kan vi nu lukke det gap og komme i kontakt med kunderne allerede i onlinefasen, inden de besøger forhandlerens udstillingslokale første gang. Målet med EASI’R er at sælge flere biler, lukke aftalerne hurtigere og levere en komfortabel, førsteklasses kundeoplevelse.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157