Skomø hylder hverdagen
SKILTNING Skomø har gennem de seneste år bl.a. benyttet au2messen til at stadfæste sig som leverandør af outdoor-reklame som facadebogstaver, udendørsskiltning og pyloner med og uden digitale skærme.
I rollen som totalleverandør af profilprodukter til bilmarkedet har fokus på den udvendige profilering været et naturligt tillæg til Skomøs kerneprodukter. I perioden, hvor den markedsføringsmæssige fokus har været på den udvendige reklame, har produktudviklingen på kerneprodukter som p-skiver, nøgleringe, prisskilte og ikke mindst nummerpladerammen været under konstant udvikling.
På au2messen kommer de produkter helt i front, så de besøgende husker, at Skomø stadig er leverandør af hverdags profilprodukter. På au2messen præsenteres flere nyheder, blandt andet en ny type nøglering med polet, der som noget nyt kan leveres med eget logo i få stykantal.
Inden for prisskilte tilbydes der et eksklusivt prisskilt med god plads til individuel reklame, prisskiltet udmærker sig ved sin fremtrædende placering direkte mod bilens ruder.
Prisskiltet er fremstillet i aluminium, men fås også i et prisbilligt alternativ, der som noget nyt kan leveres i A3 størrelse.
Plads til nummerplader
Nummerpladerammerne optimeres løbende, så både plastmaterialet og trykket er den højeste kvalitet på det danske marked. På au2messen vil der være mulighed for selv at mærke kvaliteten, og mærke hvor fleksibel og brugervenlig rammen er.
På au2messen kan Skomø løfte sløret for en elektronisk p-skive udviklet specielt til kommercielt brug. Modsat andre elektroniske p-skiver i markedet introducerer Skomø en elektroniske p-skive, hvor bilforhandlernes og værkstedernes logo kan præsenteres. Skomøs egen udviklede elektroniske p-skive navngives QuickPark, og har på nuværende tidspunkt bestået samtlige lovmæssige test og er kun det sidste stempel hos Færdselsstyrelsen fra at være klar til salg på messen.