Direktør: Sådan skal Super Dæk Service udvikle sig
DÆK Peter Skriver har mere end 25 års erfaring med virksomhedsledelse og tiltrådte jobbet som adm. direktør efter en årrække som først regionschef og siden salgs- og eftermarkedschef i Super Dæk Service.
Han er således særdeles velbevandret i SDS-regi, og selv om opgaverne nu har en mere tung og ledelsesmæssig karakter, hilser han de nye udfordringer velkommen og er fast besluttet på, internt som eksternt, at gøre en mærkbar forskel.
- Vi er en stærk spiller på markedet for alle typer dæk til tunge erhvervskøretøjer som lastvogne, busser samt landbrugs- og entreprenørmaskiner. Vores salgsteam sætter yderligere fokus på det voksende transportbehov og øger vores konkurrencekraft på flere parametre såsom skræddersyede totalløsninger, der matcher de enkelte kunders behov med hastighed, kvalitet og købmandskab for øje, udtaler Peter Skriver.
- På privatmarkedet vil vi satse endnu mere for at blive den fortrukne samarbejdspartner, ikke kun på dæk, men i ligeså stor grad også på autoservice - og vi investerer det nødvendige i uddannelse, udstyr og markedsføring, fordi vi én gang for alle gerne vil fastslå, vi også er et "super-værksted, siger Peter Skriver.
Udvikling af organisationen
Med kunden i centrum er det Peter Skrivers mål, at der konstant skal arbejdes på udvikling af organisationen, så Super Dæk Service altid er parate til at modsvare de konstante krav, markedet stiller.
Super Dæk Service vil gerne øge graden af convenience - det skal være nemt at komme i kontakt med Super Dæk Service, ventetiden skal være minimal og det skal være let at booke tid til for eksempel dækskifte. Alt dette betyder, at flere afdelinger vil dukke op på landkortet, og Super Dæk Service i fremtiden vil rykke endnu tættere på kunderne:
- Vi vil gerne være tæt på vores kunder og være en del af den gode rejse. Ideelt set skal alle kunne køre forbi en Super Dæk Service på vej hjem fra arbejde, hvis de har brug for det. Og her vil flere - og mere spredte - afdelinger betyde mere bekvemmelighed for vores kunder, ligesom det vil give et bedre flow i de travle perioder. Visionen hos Super Dæk Service er, at vi vil være branchens bedste, men det er kunderne og ikke kun os selv, der skal synes dette, siger han.
Ingen revolution
- Derfor skal vi ikke prøve at revolutionere branchen, men i stedet sikre en høj håndværksmæssig kvalitet i vores arbejde og give vores kunder den gode positive oplevelse hver eneste gang, de er i kontakt med os, siger den nye direktør, der er stolt over nu at stå i spidsen for Danmarks største familieejede dæk- og værkstedskæde.
Peter Skriver Er 49 år gammel og bor sammen med hustruen i Randers. Sammen har de to voksne sønner.
|