Forening går ind i sag om karrosseristrid
Samme problematik med alternative og brugte dele hos flere bilmærker.

Forsikringsselskaberne må sørge for at oplyse forbrugerne, når man har bedt værkstedet reparere en skadet bil med alternative eller brugte dele, mener AutoBranchen Danmark, som n u blander sig i sagen om dele, begyndt af SKAD-Force.
SIKKERHED Forsikringsselskaberne må sørge for at oplyse forbrugerne, når man har bedt værkstedet reparere en skadet bil med alternative eller brugte dele. Det mener AutoBranchen Danmarks adm. direktør, Gitte Seeberg, i forlængelse af en melding fra Ford Danmark, der fortæller, at seks ud af ti danske bilejere ikke er klar over, at deres bil kan vær...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement