Messe skal sparke til mere uddannelse
FTZ MESSE: En af sværvægterne udbygger sin brug af Augmented Reality i kampen om en mere hichtech branchen.
2
Billeder
Mekanikeren kigger på den her elmotor med helt nye briller, bogstavelig talt. Bosch bruger nemlig Augmented Reality (AR) til at undervise i el- og hybridteknologi. (Foto: Henrik Nordstrøm Mortensen)
OMDØMME Uddannelse, mere uddannelse og hightech-udstyr i form af Augmented Reality (AR) skal rykke autobranchen væk fra det sorte og gammeldags omdømme og ind i en langt mere digital æra, hvor også it-kloge ansatte kan se en fremtid for sig. Det er i hvert fald visionen hos en af den kommende FTZ Fagmesses absolutte sværvægtere, Bosch. Firmaet, der...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement