23948sdkhjf

I mål med budget 2019: Ulrik Drejsig, Semler Mobility

- Folketingsvalget og den lange valgkamp har sat tempoet lidt ned i de sidste måneder af først halvår, hvor totalmarkedet også faldt, Ulrik Drejsig.
BUDGET 2019 Hvordan er første halvår gået for Semler?

Drejsig: - Med stigende markedsandel og kundetilfredshed har vi haft et tilfredsstillende første halvår. Seat er inden i en kraftig vækst, og Audi har øget volumen med 24 procent i første halvår. I andet kvartal var Volkswagen og Skoda de to bedst sælgende bilmærker i Danmark.



Er Semler fora...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094