23948sdkhjf

I mål med budget 2019: Ulrik Drejsig, Semler Mobility

- Folketingsvalget og den lange valgkamp har sat tempoet lidt ned i de sidste måneder af først halvår, hvor totalmarkedet også faldt, Ulrik Drejsig.
BUDGET 2019 Hvordan er første halvår gået for Semler?

Drejsig: - Med stigende markedsandel og kundetilfredshed har vi haft et tilfredsstillende første halvår. Seat er inden i en kraftig vækst, og Audi har øget volumen med 24 procent i første halvår. I andet kvartal var Volkswagen og Skoda de to bedst sælgende bilmærker i Danmark.



Er Semler fora...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078