Kunderne er tilfredse med værkstedernes online-service
Ugens analyse fra Voxmeter viser, at der er udbredt tilfredshed med værkstedernes online-service.
Du bedes nu vurdere, hvor enig du er i følgende udsagn om det værksted, du senest benyttede, da din [primær bil] havde behov for reparation eller service. Q: Værkstedet leverer god online service (hjemmeside, mobil-apps, chat, servicebooking, serviceberegner osv.).
UGENS TAL De digitale tjenester har fået et gennembrud under den igangværende corona-krise. For at minimere den fysiske kontakt har diverse former for online-bookning vundet indpas. Og tjenesterne kommer nok også til at fortsætte, når samfundet en dag igen normaliseres.
Det er sagt om statistik, at det er som en bikini; viser meget, men skjuler det væsentligste. Og det er også gældende her. Nok erklærer kun mellem 2 og 3 procent sig utilfreds med værkstedets online-service, men omkring 60 procent hr slet ikke angivet et svar. Og det skyldes angiveligt, at de adspurgtes værksted slet ikke tilbyder nogen form for online-service.