23948sdkhjf

Hjælp til markedsføring af olie

Autogrossisten au2parts er klar med konceptet LongLife, der skal sætte gang i salget af produkter fra Liqui Moly.

SMØRING Tidligere i år overtog au2parts forhandlingen af oliemærket Liqui Moly. For at hjælpe værkstederne med at få gang i salget, tilbyder grossisten nu konceptet LongLife, hvor medlemmer får adgang til en række materialer med værkstedets eget navn og logo klar til brug.

Det drejer sig om materialer spændende fra alt lige fra annoncer, beachflag og bannere til klargjorte opslag til Facebook.

Desuden vil værkstederne blive markedsført på konceptets nye website www.longlifecenter.dk, hvor der udover henvisning til nærmeste forhandler af produkterne fra Liqui Moly også gives information og viden samt tips og tricks til bilejeren.

I konceptet er også uddannelse inkluderet samt hjælp til udarbejdelse af Kemisk Risikovurdering.

Stærkt brand
Niels K. Skak, direktør hos au2parts, siger om det nye koncept:

- Vi er i dette samarbejde i stand til at udnytte de store kompetencer, der er hos henholdsvis au2parts og Liqui Moly. au2parts har et funktionelt og bredt distributionsnetværk, en erfaren marketingafdeling med speciale i at supportere værksteder og ikke mindst værksteder til at omsætte dette. Liqui Moly har et meget stærkt brand og en unik teknisk support inden for områderne additiver, olier og bilplejeprodukter, som værkstederne og slutbrugere har stor glæde af.

Det er først fra 1. august, au2parts formelt overtager distributionen af Luiqi Moly’s additiver, olier og bilplejeprodukter. Tidligere var det Auto-G, der havde forhandlingen.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157