23948sdkhjf

FDM: Ja, kunderne går efter billigst

... men ikke udelukkende. Det pointerer FDM som kommentar til Quickpoints nye vi-vil-være-billigst-politik.
PRISKRIG BLANDT VÆRKSTEDER Er "billig" en trylleformular. reagerer kunder pr. automatik på ordet "billigst?"

Ja, det gør de.

Det er i hvert fald den opfattelse, man har hos FDM, der jo er bilisternes organisation.

Her forklarer Jørgen Jørgensen, seniortekniker i FDM’s kunderådgivning:

- Vi i FDM’s rådgivning har ikke helt konkrete tal på hvor m...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094