23948sdkhjf

De frie værksteder dumper på online-service

- men vinder på værdi for pengene. Voxmeter har undersøgt danskernes vurdering af deres værksteder.

UGENS TAL Der er tæt løb mellem de frie værtseder og mærkeværkstederne. Det viser denne uges analyse fra Voxmeter, som har spurgt danskerne og deres vurdering af værksteder.

Mest markant er forskellen på tilfredshed med værkstedets online-service. Her erklærer kun 31 procent sig tilfreds med den ydelse fra et frit værksted, mens tallet er 43 procent for mærkeværkstederne.

Yd af de syv parametre, folk kunne svare på, falder kun én ud til de fries fordel. Det gælder værdi for pengene, hvor 79,3 procent af kunderne til frie værksteder er enig i, at Billeværkstedet giver værdi for pengene, mens det tilsvarende tal for mærkeværkstederne er 78 procent.

De højeste procentsatser og dermed største tilfredshed gælder i forhold til hvor venlig og imødekommende værkstedet er. Her er tallene henholdsvis 92,8 og 90,1 procent. igen i mærkværkstedernes favør.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.101