23948sdkhjf

AutoBranchen Danmark før påskesalget: Tror ikke på ketchup-effekt

Efter en historisk sløv marts er et godt påske-salg tiltrængt i år. Sådan lyder det fra Gitte Seeberg fa AutoBranchen Danmark. Hun tror dog ikke på en decideret ketchup-effekt.
HØJTID Påsken har traditionelt været en stor og vigtig salgsperiode for landets bilforhandlere. Og i år kan den vise sig at være ekstra vigtig. 

For den forgangne måned har ikke just budt på jubel-salg, fortæller Gitte Seeberg fra AutoBranchen Danmark.

 - Når vi kigger på tallene for både nybilssalget og brugtbilssalget, tegner mar...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.208