23948sdkhjf

AutoBranchen Danmark før påskesalget: Tror ikke på ketchup-effekt

Efter en historisk sløv marts er et godt påske-salg tiltrængt i år. Sådan lyder det fra Gitte Seeberg fa AutoBranchen Danmark. Hun tror dog ikke på en decideret ketchup-effekt.
HØJTID Påsken har traditionelt været en stor og vigtig salgsperiode for landets bilforhandlere. Og i år kan den vise sig at være ekstra vigtig. 

For den forgangne måned har ikke just budt på jubel-salg, fortæller Gitte Seeberg fra AutoBranchen Danmark.

 - Når vi kigger på tallene for både nybilssalget og brugtbilssalget, tegner mar...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.224