23948sdkhjf

Jagten på marginaler: Travle bilsælgere bruger ny teknologi

Hos bilforhandleren Carmark i Vejle tager man teknologien til hjælp i jagten på de dyrebare marginaler. Bilhusets sælger-værktøj holder nemlig styr på kunderejserne og holder hus med marketingkronerne.
BILSALG I nabolande som Tyskland og Sverige koster en god bil det samme som et veludrustet køkken. I Danmark, med de velkendte afgifter, koster den let det samme som et sommerhus.

Derfor må de danske forhandlere arbejde hårdere og tænke mere ud af boksen for at overbevise kunderne og lukke et salg.

Men hos Carmark, en af de største bilforhandlere...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093