Dyrere biler takket være elektrificering, mere digitalisering og et samtidig ønske om fysisk at opleve produkterne.
Det er de udfordringer, som Stellantis-forhandlerne over hele Europa inklusive Danmark står overfor.
Løsningen er bla. nyt mere digitalt-venligt Citroën-logo, mindre plads pr. mærke og værksteder, der arbejder endnu mere på tværs.
...
Stellantis-chef varsler mindre gulvplads hos forhandlere
Fremtidens Stellantis-forhandler vil have færre kvadratmeter pr. mærke. Samtidig skal værkstedet være endnu mere tværgående. Kunderne skal opleve bilerne, og det kræver ikke så meget plads, siger Citroën’s Europa-chef, Arnaud Ribault.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement