23948sdkhjf

Stellantis-chef varsler mindre gulvplads hos forhandlere

Fremtidens Stellantis-forhandler vil have færre kvadratmeter pr. mærke. Samtidig skal værkstedet være endnu mere tværgående. Kunderne skal opleve bilerne, og det kræver ikke så meget plads, siger Citroën’s Europa-chef, Arnaud Ribault.
Dyrere biler takket være elektrificering, mere digitalisering og et samtidig ønske om fysisk at opleve produkterne.

Det er de udfordringer, som Stellantis-forhandlerne over hele Europa inklusive Danmark står overfor.

Løsningen er bla. nyt mere digitalt-venligt Citroën-logo, mindre plads pr. mærke og værksteder, der arbejder endnu mere på tværs.

...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.191