Pris, pris, pris. Det Renault-ejede, men rumænske bilmærke Dacia har i mange år fokuseret benhårdt på bilernes prisskilt.
Men også Dacia må have elbiler på programmet – og elektrificering er dyrt, så derfor ændrer mærket nu fokus.
Målet efter ny fokus er stadig no nonsens-produkter til en skarp pris, men teknikken skal følge med de dyrere konkurr...
Ny elbil – ny stil: Dacia-forhandlere skifter udseende
I løbet af i år skal alle Dacia-forhandlere have ny indretning. Det skal sammen med nyt logo på bilerne samt mere avanceret teknik være med til at flytte fokus væk fra discount.
Dacia-Danmarks Søren Hyltoft ligner en mand, der kan lide den nye Dacia Jogger Hybrid. Forhandlerne skal have nye skilte, farver og indretning - bl.a. med mærkets nye logo, der præsenteres på Joggerens front. Foto: Jens Høy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement