Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hillerød Kommune
Vindere
Operationel leasing af 18 el-biler til hjemmeplejen i Hillerød Kommune
(25.09.2020)
ALD Automotive A/S
Helgeshøj Alle 34
2630 Taastrup
Operationel leasing af 18 el-biler til hjemmeplejen i Hillerød Kommune
Hillerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Skov Johansen
E-mail: pijoh@hillerod.dk
Telefon: +45 72320656
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/130496424.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hillerod.dk/
Del II: Genstand
Operationel leasing af 18 el-biler til hjemmeplejen i Hillerød Kommune
Hillerød Kommune udbyder operationel leasing af 18 el-biler til hjemmeplejen. Udbuddet foretages som et offentligt udbud med pris som eneste tildelingskriterium. Alle funktionelle krav er mindstekrav, og fremgår af kravspecifikationen. Aftalens varighed vil være 48 måneder.
Hillerød Kommune udbyder operationel leasing af 18 el-biler til hjemmeplejen. Bilerne skal leveres i Hillerød i uge 39.
Aftalegrundlaget vil være den tilbudte standard for operationel leasing, dvs. den tilbudte leasingaftale, og den tilbudte serviceaftale. Tilbuddet skal indeholde en detaljeret beskrivelse af den serviceaftale, der inkluderes i den tilbudte leasingafgift. Bemærk, at begge aftaler skal være på dansk.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
— Erhvervsansvarsforsikring
— Under "øvrige økonomiske og finansielle krav" skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
For at være egnet skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
— Tilbudsgiver skal inden indgåelsen af leasingaftalen have tegnet en relevant erhvervsansvarsforsikring
— Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
— Referencer for tilsvarende leverancer vedrørende operationel leasing af biler indgået mellem tilbudsgiver og en offentlig instans, hvor hver reference skal indeholde oplysninger om:
— Start- og evt. slutdato for leverancen
— Modtager af leverancen (kunden)
— Kontraktværdi i DKK ekskl. moms for leverancen
— Kort beskrivelse af leverancen.
For at være egnet skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen:
— Tilbudsgiver skal have minimum 3 relevante referencer inden for operationel leasing inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2024
Ordregiver anvender de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1-3 og nr. 6.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk