Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=279257&B=TREFORVARME_OLD
Udbyder
SERVIA A.m.b.a.
Vindere
Udbud med forhandling vedr. rammeaftale om leasingbiler
(14.07.2021)
Alm. Brand Leasing A/S
Midtermolen 7
2100 København Ø
Udbud med forhandling vedr. rammeaftale om leasingbiler (1)
SERVIA A.m.b.a.
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40 53 22 85
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne-Marie Dahl
E-mail: anne@servia.dk
Telefon: +45 70505050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
CVR-nummer: 35861564
Postadresse: Smedeskovvej 55
By: Galten
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8464
Land: Danmark
E-mail: aura@aura.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aura.dk/
CVR-nummer: 34722293
Postadresse: Skansevej 2
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
E-mail: kundeservice@beof.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://beof.dk/
CVR-nummer: 19996212
Postadresse: Tårupstrandvej 15
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5300
Land: Danmark
E-mail: nef@nef.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://nef.dk/
CVR-nummer: 28297947
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
E-mail: ewii@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ewii.com
Del II: Genstand
Udbud med forhandling vedr. rammeaftale om leasingbiler (1)
Indhentelse af tilbud på rammeaftale vedrørende leasing af såvel hvidpladebiler og gulpladebiler, primært i form af varebiler, for AURA Energi A.m.b.a., Bornholms Energi og Forsyning A/S, EWII A/S og Nef Fonden.
Indhentelse af tilbud på rammeaftale vedrørende leasing af såvel hvidpladebiler og gulpladebiler, primært i form af varebiler, for AURA Energi A.m.b.a., Bornholms Energi og Forsyning A/S, EWII A/S og Nef Fonden.
4 x 6 måneder.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete leverance vurderet på baggrund af de adspurgte informationer omkring teknisk og faglig formåen (referencer). I forhold til sidstnævnte vil ordregiver udvælge de ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige referencer. Det tillægges positiv vægt såfremt der er tale om flådestyring af biler indeholdende indretninger på samme vis, som der er behov for under dette udbud.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave. Det tillægges positiv vægt, såfremt de enkelte referencer har haft et stort omfang.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk