Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63e0d2d1-8957-4fa0-a132-728f8a485afc/publicMaterial
Udbyder
Aalborg Forsyning, Renovation
Vindere
Levering af 2 stk. 4-akslede chassis færdigopbyggede med kroghejs
(23.12.2020)
Automobilfirmaet IM.Stiholt A/S
9220 Aalborg Øst
Levering af 1 stk. 3-akslede chassis færdigopbygget med kroghejs
(23.12.2020)
Volvo Truck Center A/S
2630 Taastrup
Levering af i alt 5 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler
Aalborg Forsyning, Renovation
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Over Bækken 2
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Berg
E-mail: mette.berg@aalborgforsyning.dk
Telefon: +45 25204573
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Levering af i alt 5 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler
Leverancen omfatter levering af i alt 5 lastbiler med opbygning - 4 delaftaler.
Levering af 1 stk. 3-akslede chassis færdigopbygget med kroghejs
Aalborg Kommune
1 stk. fabriksny 3-akslede HVO-dieseldrevet chassis 26T, færdigopbygget med kroghejs.
Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at afgive tilbud på tilføjelse af hjælpefunktion for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand.
Ved afgivelse af tilbud på option er det tilbudsgivers ansvar, at den afgivne pris er alt inkl. for ordregivers brug af hjælpefunktionen.
Tilbudsgiver er ikke forpligtet til at afgive tilbud på nærværende option, og ordregiver gør opmærksom på at optionen ikke medgår i processen for udvælgelse, evaluering og tildeling i forbindelse med nærværende udbud.
Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende alternative eller sideordnede tilbud. Der kan afgives flere tilbud fra én tilbudsgiver, men tilbudsgiver gøres i så fald opmærksom på, at disse tilbud tillige vil konkurrere indbyrdes. Endvidere gøres der opmærksom på, at alle tilbud skal udarbejdes komplet samt opfylde samtlige mindstekrav.
Levering af 1 stk. 2-akslede chassis færdigopbygget med kroghejs
Aalborg Kommune
1 stk. fabriksny 2-akslede HVO-dieseldrevet chassis 18T, færdigopbygget med kroghejs.
Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende alternative eller sideordnede tilbud. Der kan afgives flere tilbud fra én tilbudsgiver, men tilbudsgiver gøres i så fald opmærksom på, at disse tilbud tillige vil konkurrere indbyrdes. Endvidere gøres der opmærksom på, at alle tilbud skal udarbejdes komplet samt opfylde samtlige mindstekrav.
Levering af 2 stk. 4-akslede chassis færdigopbyggede med kroghejs
Aalborg Kommune
2 stk. fabriksnye 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T, færdigopbyggede med kroghejs.
Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at afgive tilbud på tilføjelse af hjælpefunktion for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand.
Ved afgivelse af tilbud på option er det tilbudsgivers ansvar, at den afgivne pris er alt inkl. for ordregivers brug af hjælpefunktionen.
Tilbudsgiver er ikke forpligtet til at afgive tilbud på nærværende option, og ordregiver gør opmærksom på at optionen ikke medgår i processen for udvælgelse, evaluering og tildeling i forbindelse med nærværende udbud.
Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende alternative eller sideordnede tilbud. Der kan afgives flere tilbud fra én tilbudsgiver, men tilbudsgiver gøres i så fald opmærksom på, at disse tilbud tillige vil konkurrere indbyrdes. Endvidere gøres der opmærksom på, at alle tilbud skal udarbejdes komplet samt opfylde samtlige mindstekrav.
Levering af 1 stk. 4-akslede chassis færdigopbygget med kroghejs og kran
Aalborg Kommune
1 stk. fabriksny 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T, færdigopbygget med kroghejs og kran.
Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at afgive tilbud på tilføjelse af hjælpefunktion for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand.
Ved afgivelse af tilbud på option er det tilbudsgivers ansvar, at den afgivne pris er alt inkl. for ordregivers brug af hjælpefunktionen.
Tilbudsgiver er ikke forpligtet til at afgive tilbud på nærværende option, og ordregiver gør opmærksom på at optionen ikke medgår i processen for udvælgelse, evaluering og tildeling i forbindelse med nærværende udbud.
Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende alternative eller sideordnede tilbud. Der kan afgives flere tilbud fra én tilbudsgiver, men tilbudsgiver gøres i så fald opmærksom på, at disse tilbud tillige vil konkurrere indbyrdes. Endvidere gøres der opmærksom på, at alle tilbud skal udarbejdes komplet samt opfylde samtlige mindstekrav.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I henhold til udbudsmaterialet.
Ordregiver har ingen krav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Ordregiver har ingen krav til teknisk og faglig kapacitet.
I henhold til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med afgivelse af tilbud skal tilbudsgiver udfylde ESPD (Fælles europæisk udbudsdokument), som er en formel erklæring om, at tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de situationer, hvor han vil blive udelukket, og at tilbudsgiver opfylder de relevante egnethedskriterier.
ESPD’et findes på udbudssagen i Ethics, og udfyldes via link hertil.
Vær opmærksom på, at ESPD’et indeholder flere felter end dem ordregiver beder om udfyldelse af, og at der kan være forskel på, om der skal svares af- eller bekræftende på spørgsmålene (ja/nej).
Tilbudsgiver skal leve op til de obligatoriske udelukkelsesgrunde.
Tilbudsgiver skal i ESPD'et angive hvilken/hvilke delaftaler der afgives tilbud på.
I udbudsbetingelserne fremgår det, hvilke punkter der skal udfyldes af tilbudsgiver, og vejledning til udfyldelse er angivet i parentes.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2.6.2016) m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende øvrige frister for indgivelse af klage:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden,jf. lovens § 6, stk. 4.
I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk