Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Egedal Kommune
Opdateringer
EU-udbud af leasing af biler til Egedal Kommune
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Maja Barnekov
E-mail: udbud@egekom.dk
Telefon: +45 72596260
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/144052060.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af leasing af biler til Egedal Kommune
Egedal Kommune udbyder hermed operation leasing af op til 32 biler i 2021. Det vindende tilbud vil være tilbuddet med den laveste pris.
Egedal Kommune udbyder hermed operationel leasing af 22 biler i 2021, og en option på tilkøb af yderligere leasingaftaler af op til 10 biler.
Egedal Kommune har ved udbudsbekendtgørelse 2019/S 216-529636 indgået aftale med en leverandør omkring levering af leasingaftaler på 36 biler i 2020-2021. Egedal Kommunes behov for leasing af biler, har dog efterfølgende vist sig at være større end først antaget, hvorfor Egedal Kommune vælger at udbyde indgåelse af leasingaftaler for leasing af op til 32 biler i 2021 med dette udbud.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud med tildelingskriteriet "laveste pris".
Der vil efter endt udbudsproces blive indgået leasingaftaler med 1 tilbudsgiver. Aftalegrundlaget vil være den tilbudte standard for operationel leasing, dvs. selve leasingaftalen, og tilbudsgivers tilbudte serviceaftale, der skal inkluderes i den tilbudte leasingafgift.
Mulighed for at lease op til 10 biler i 2021.
Der skal underskrives en arbejdsklausul.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal inden indgåelsen af første leasingaftale have tegnet en relevant erhvervsforsikring.
Tilbudsgiver skal være i besiddelse af de fornødne faglige forudsætninger og have erfaring med lignende opgaver. Tilbudsgiver skal i ESPD i Mercell udfylde en referenceliste indeholdende hvilke lignende opgaver tilbudsgiver har udført indenfor det seneste 3 år, dog max 5.
Referenceliste med mindst 2 referencer for leasingaftaler indgået mellem tilbudsgiver og en offentlig instans om leasing af biler, f.eks. en kommune, indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk