Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Levering af madvogne og boostere
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Simonÿ
E-mail: christina.simony@regionh.dk
Telefon: +45 21306789
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Levering af madvogne og boostere
Levering af madvogne og booster til Herlev og Gentofte hospitaler.
Levering af madvogne og booster til Herlev og Gentofte hospitaler.
Ordregiver har mulighed for at købe 4 madvogne og 2 boostere extra.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af madvogne og boostere
Del VI: Supplerende oplysninger
Der er specificieret uhensigtmæsigt og flertydigt hvad angår krav til madvognenes konstruktion og beskaffenhed af vægge og top, hvorfor udbuddet er blevet annulleret.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: XX
Land: Danmark
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Du skal slette den tekst, der ikke passer på udbuddet.
Tildeling af offentlig kontrakt:
45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Tildeling af ordre efter miniudbud baseret på rammeaftale:
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk