Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Annullation af EU-Udbud 2020: Levering af fabriksnye biler
Fællesindkøb Fyn
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Thania Vexlund Thomsen
E-mail: tthom@fmk.dk
Telefon: +45 72531199
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/140473605.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
Annullation af EU-Udbud 2020: Levering af fabriksnye biler
Annullationen vedrører udbuddet på indkøb af fabriksnye biler til ordregivers enheder og institutioner.
Delaftale 1: Levering af fabriksnye biler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Aftalen vedrører levering af fabriksnye biler til Faaborg-Midtfyn Kommune. Det estimerede behov udgør 30 biler.
Der er opstillet tilkøbsmuligheder på ekstra udstyr ift. mindstekravene. Disse fremgår af tilbudslisten.
Endeligt er der angivet optioner i tilbudslisterne, på serviceaftaler ift. de enkelte biler.
Der skal leveres vareprøver iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.16.3.
Delaftale 2: Levering af fabriksnye biler til Kerteminde Kommune
Aftalen vedrører levering af fabriksnye biler til Kerteminde Kommune. Det estimerede behov udgør 55 biler.
Der er opstillet tilkøbsmuligheder på ekstra udstyr ift. mindstekravene. Disse fremgår af tilbudslisten.
Der skal leveres vareprøver iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.16.3.
Delaftale 3: Levering af fabriksnye biler til Langeland Kommune
Aftalen vedrører levering af fabriksnye biler til Langeland Kommune. Det estimerede behov udgør 30 biler.
Der er opstillet tilkøbsmuligheder på ekstra udstyr ift. mindstekravene. Disse fremgår af tilbudslisten.
Der skal leveres vareprøver iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.16.3.
Delaftale 4: Levering af fabriksnye biler til Nyborg Kommune
Aftalen vedrører levering af fabriksnye biler til Nyborg Kommune. Det estimerede behov udgør 40 biler, hvoraf der forventes indkøbt 27 van biler i foråret 2021.
Der er opstillet tilkøbsmuligheder på ekstra udstyr ift. mindstekravene. Disse fremgår af tilbudslisten.
Endeligt er der angivet optioner i tilbudslisterne, på serviceaftaler ift. de enkelte biler.
Der skal leveres vareprøver iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.16.3.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Levering af fabriksnye biler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: Levering af fabriksnye biler til Kerteminde Kommune
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3: Levering af fabriksnye biler til Langeland Kommune
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4: Levering af fabriksnye biler til Nyborg Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk