Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Nyborg Kommune
Vindere
Udbud af el-biler til Nyborg Kommune
(02.07.2021)
Autohuset Vestergaard A/S
Bondovej 18
5250 Odense
Udbud af el-biler til Nyborg Kommune
Nyborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189722
Postadresse: Torvet 1
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5800
Land: Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
E-mail: ceh@nyborg.dk
Telefon: +45 63337728
Fax: +45 63337001
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/152992646.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/
Del II: Genstand
Udbud af el-biler til Nyborg Kommune
Udbuddet vedrører levering af fabriksnye el-biler til Nyborg Kommune (herefter benævnt ordregiver).
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudsloven (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundede, jf. pkt. 8, og opfylder eventuelle mindstekrav kan afgive tilbud.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse
— Udbudsbetingelser med bilag
— Udbudsbilag A - Tilbudsbesvarelse
— Udbudsbilag B - Vurdering af kvalitet
— Udbudsbilag C - Erklæring om solidarisk hæftelse
— Udbudsbilag D - Erklæring fra anden enhed
— Udkast til kontrakt med bilag
— Bilag 1 - Kravspecifikation el-biler
— Bilag 2 - Kravspecifikation serviceaftale
— Bilag 3 - Arbejdsklausul.
Aftale med vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkast til kontrakt inkl. bilag, der er vedlagt dette udbudsmateriale.
Nyborg Kommune
Udbuddet vedrører indkøb af fabriksnye elbiler. Udbuddet vedrører såvel levering af elbiler samt option på serviceaftale i henhold til hhv. bilag 1 - Kravspecifikationen elbiler og bilag 2 - Kravspecifikation serviceaftale.
Elbilerne skal anvendes i Nyborg Kommune. Der ønskes en initialanskaffelse på 5 elbiler, som skal leveres senest pr. 1. august 2021. Derudover ønskes der option på køb af yderligere op mod 15 stk. elbiler. Betingelserne for optionen er svarende til initialanskaffelsen.
For så vidt angår Nyborg Kommune omfatter kontrakten alle enheder, institutioner, forvaltninger mv., som er en del af Nyborg Kommune. Yderligere information om kommunens organisering kan ses på kommunens hjemmeside www.nyborg.dk
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da det vurderes, at den bedste konkurrence opnås ved en samlet kontrakt, fordi der er tale om en kontrakt med begrænset varighed og omsætning.
Forventet omsætning 4 mio. DKK inkl. optioner.
Serviceaftale og tilkøb.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk