Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=298344&B=HOLBAEK
Udbyder
Holbæk Kommune
Vindere
Operationel billeasing og Fleet management
(13.08.2021)
ALD Automotive Danmark A/S
Helgeshøj Alle 34
2630 Taastrup
Operationel billeasing og fleet management - genudbud
Holbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189447
Postadresse: Kanalstræde 2
By: Holbæk
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4300
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Haupt
E-mail: henha@holb.dk
Telefon: +45 72361158
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://holbaek.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193097
Del II: Genstand
Operationel billeasing og fleet management - genudbud
Udbuddet vedrører levering af operationel billeasing og fleet management til Holbæk Kommune. Opgaven udbydes som en 4-årig rammeaftale og omfatter udskiftning af ca. 302 biler over de 4 år, primært diesel køretøjer, som skal erstattes af elektrificerede køretøjer.
Den forventede udskiftning fordeler sig som følgende:
- 2021: 46 køretøjer
- 2022: 70 køretøjer
- 2023: 119 køretøjer
- 2024: 32 køretøjer
- 2025: 15 køretøjer.
Bilerne anvendes hovedsageligt i hjemmeplejen, men alle ordregivers forvaltninger, afdelinger og institutioner skal kunne benytte sig af aftalen.
Aftalen er baseret på operationel leasing af elbiler inkl. fleet management, og indeholder service og dækaftale, tilbagekøb, samt en option på autohjælp.
Holbæk Kommune
Udbuddet vedrører levering af operationel billeasing og fleet management til Holbæk Kommune. Opgaven udbydes som en 4-årig rammeaftale og omfatter udskiftning af ca. 302 biler over de 4 år, primært diesel køretøjer, som skal erstattes af elektrificerede køretøjer.
Den forventede udskiftning fordeler sig som følgende:
- 2021: 46 køretøjer
- 2022: 70 køretøjer
- 2023: 119 køretøjer
- 2024: 32 køretøjer
- 2025: 15 køretøjer.
Bilerne anvendes hovedsageligt i hjemmeplejen, men alle ordregivers forvaltninger, afdelinger og institutioner skal kunne benytte sig af aftalen.
Aftalen er baseret på operationel leasing af elbiler inkl. fleet management, og indeholder service og dækaftale, tilbagekøb, samt en option på autohjælp.
Autohjælp.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udelukkelsesgrundene fremgår af ESPD'et.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel kapacitet:
- Revisorpåtegnet årsregnskab for det seneste regnskabsår skal vedlægges tilbuddet.
Såfremt tilbudsgiver er nyetableret og ikke kan medsende årsregnskab, skal der medsendes en aktuel soliditetserklæring fra tilbudsgivers hovedpengeinstitut eller revisor.
- Det er et krav at tilbudsgiver har en positiv egenkapital.
- Tilbudsgivers samlede omsætning skal være minimum 10 mio. DKK i det seneste års regnskab.
Positiv egenkapital
Samlet omsætning på min. 10 mio. DKK i det seneste års regnskab.
Beskrive 3 af de betydeligste, tilsvarende eller lignende leveringer af operationel billeasing og fleet management til kommuner og andre offentlige organisationer samt private virksomheder, der er udført i løbet af de sidste 3 år. En af beskrivelserne skal som minimum indeholde en bilflåde på 100 biler eller derover. Beskrivelsen skal foruden leverancerne indeholde kontraktsum og angivelse af kontaktpersoner og kontaktdata.
3 referencer, hvoraf mindst en indeholder en bilflåde på minimum 100 biler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2025
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: xx
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk