Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b9c0de6a-3eff-4ae6-9f70-9bd38d57bd5b/publicMaterial
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Vindere
Indkøb af Mikrobil samt Service- og reparationsaftale
(27.05.2022)
Ejner Hessel A/S
7330 Brande
Indkøb af Container krogbil 2-akslet samt Service- og reparationsaftale
(27.05.2022)
GeesinkNorba AB
SE-392 32 Kalmar
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 28-04-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-05-2021
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
ARC har valgt at forlænge tilbudsfristen til mandag den 3. maj 2021 kl. 12.00.
Forlængelse af tilbudsfristen gælder for samtlige 3 delkontrakter.
Indkøb af biler til ARC_Genudbud
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Ørbæk Møgelberg
E-mail: stm@a-r-c.dk
Telefon: +45 51168605
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af biler til ARC_Genudbud
Udbuddet er et genudbud af tidligere udbud af indkøb af eldrevne biler til ARC og omfatter indkøb af fabriksnye og færdigopbyggede biler til ARC.
Genudbuddet vedrører:
- Delkontrakt 1: Containerkrogbil, 2-akslet: 2 stk.
- Delkontrakt 5: Mikrobil: 2 stk.
- Delkontrakt 6: Renovationsbil 2-akslet, 1-kammer): 2 stk.
Udbuddet gennemføres med følgende ændrede forudsætninger:
Udbuddet gennemføres som et hasteudbud dvs. tilbudsproceduren er forkortet til 15 kalenderdage.
Udbuddet er, for så vidt angår delkontrakt 5: Mikrobil, ændret i forhold til krav til bilens drivmiddel.
Udbuddet er, for så vidt angår delkontrakt 6: Renovationsbil 2-akslet, 1-kammer, ændret i forhold til krav til udlastningsplade.
Bilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til ARC.
Biltyperne udbydes med hver sin kontrakt, således at der kan bydes på biltyperne enkeltvis. Det er dermed ikke nødvendigt at kunne tilbyde alle typer af biler, for at deltage i udbuddet.
Indkøb af container krogbil 2-akslet samt service- og reparationsaftale
Indkøb af container krogbil 2-akslet samt service- og reparationsaftale.
ARC har mulighed for at forlænge service- og reparationsaftalens aftale-periode 2 gange af op til 12 måneders varighed.
Service- og reparationsaftalen forlænges på uændrede vilkår, med mindre andet er aftalt mellem parterne.
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
1 container krogbil 2-akslet samt indgåelse af service- og reparationsaftale for denne bil.
ARC har mulighed for at gøre brug af optionen til og med 31. december 2022.
Indkøb af mikrobil samt service- og reparationsaftale
Indkøb af mikrobil samt service- og reparationsaftale.
ARC har mulighed for at forlænge service- og reparationsaftalens aftale-periode 2 gange af op til 12 måneders varighed.
Service- og reparationsaftalen forlænges på uændrede vilkår, med mindre andet er aftalt mellem parterne.
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
1 mikrobil samt indgåelse af service- og reparationsaftale for denne bil.
ARC har mulighed for at gøre brug af optionen til og med 31. december 2022.
Indkøb af renovationsbil 2-akslet, 1-kammer samt service- og reparationsaftale
Indkøb af renovationsbil 2-akslet, 1-kammer samt service- og reparationsaftale.
ARC har mulighed for at forlænge service- og reparationsaftalens aftale-periode 2 gange af op til 12 måneders varighed.
Service- og reparationsaftalen forlænges på uændrede vilkår, med mindre andet er aftalt mellem parterne.
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
1 renovationsbil 2-akslet, 1-kammer samt indgåelse af service- og reparationsaftale for denne bil.
ARC har mulighed for at gøre brug af optionen til og med 31. december 2022.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Oplysning om tilbudsgivers egenkapital de seneste 3 reviderede regnskabsår
- Oplysning om tilbudsgivers erhvervs- og produktansvarsforsikring.
ARC stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
- At tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i minimum 2 af de seneste 3 reviderede regnskabsår.
- At tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. min. 5 mio. DKK pr. personskade og 5 mio. DKK pr. tingskade. Forsikringen skal være udvidet til at omfatte behandling og bearbejdning samt ingrediens- og komponentskade/tab.
ARC ønsker sikkerhed for, at den tilbudsgiver som kontrakten indgås med, har tilstrækkelig teknisk formåen og erfaring til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart. Tilbudsgiver skal derfor oplyse følgende til teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgivers relevante referencer indenfor de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art relaterer sig til levering af sammenlignelige biler (drivmiddel undtaget) samt service og reparationsaftale, og hvor opgaven er igangsat inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
- Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
- Leveringstidspunkt
- Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder tilbudsgivers rolle i opgaven.
Tilbudsgiver skal angive mindst 1 relevant reference.
Leverandøren skal overholde vilkårene i ARCs CSR dokumenter (CSR-Leverandørklausul (Code of Conduct) og CSR-Selvevalueringsskema).
Del IV: Procedure
Opgaven er et genudbud af tidligere udbud for indkøb af eldrevne biler til ARC og udbydes efter hasteprocedure. Hastproceduren anvendes, da ARC i forbindelse med det tidligere udbud ikke modtog nogle konditionsmæssige tilbud. Leveringstiden for bilerne er øget og ARCs deadline for ibrugtagning af bilerne gør det nødvendigt at anvende hasteproceduren for at sikre, at ARC kan opnå levering på det tidspunkt, hvor bilerne skal anvendes.
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger faktisk dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk