Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300636&B=BANEDANMARK
Udbyder
Banedanmark
Vindere
Rammeaftale på biler til BDK
(13.08.2021)
Andersen Biler A/S
Energivej 4
2750 Ballerup
Rammeaftale på biler til BDK
(13.08.2021)
Semler Retail A/S
Park Alle 355
2605 Brøndby
Rammeaftale på biler til BDK
(13.08.2021)
ERA BILER A/S
Gefionsvej 10
3400 Hillerød
Rammeaftale på biler til BDK
Banedanmark
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Hastrup Madsen
E-mail: HHMA@BANE.dk
Telefon: +45 82340000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Rammeaftale på biler til BDK
Banedanmark har brug for løbende at indkøbe tjenestebiler som arbejdsplatform for vores personale, der arbejder i og ved sporet. Der indkøbes forskellige typer vare-, kasse- og ladvogne samt en række 4-hjulstrukne biler. Banedanmark er allerede godt i gang med at elektrificere hele sin bilflåde via eksisterende indkøbsaftaler. Dette kommende udbud vil derfor være en rammeaftale til indkøb af de biler, der endnu ikke synes umiddelbart elektrificerbare. Elektriske biler vil derfor ikke være omfattet af dette kommende udbud. Kontrakten er opdelt i fire (4) forsk. delkontrakter. Hver delkontrakt dækker levering af én (1) kategori af forskellige biltyper. Alle delkontrakter har karakter af rammeaftaler. Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link:
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Rammeaftale på biler til BDK
Banedanmark har brug for løbende at indkøbe tjenestebiler som arbejdsplatform for vores personale, der arbejder i og ved sporet. Der indkøbes forskellige typer vare-, kasse- og ladvogne samt en række 4-hjulstrukne biler. Banedanmark er allerede godt i gang med at elektrificere hele sin bilflåde via eksisterende indkøbsaftaler. Dette kommende udbud vil derfor være en rammeaftale til indkøb af de biler, der endnu ikke synes umiddelbart elektrificerbare. Elektriske biler vil derfor ikke være omfattet af dette kommende udbud. Kontrakten er opdelt i fire (4) forsk. delkontrakter. Hver delkontrakt dækker levering af én (1) kategori af forskellige biltyper. Alle delkontrakter har karakter af rammeaftaler. Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette
link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
En (1) option på forlængelse i et (1) år.
Der er optioner på forskelligt ekstraudstyr til bilerne.
Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Rammeaftale på biler til BDK
Banedanmark har brug for løbende at indkøbe tjenestebiler som arbejdsplatform for vores personale, der arbejder i og ved sporet. Der indkøbes forsk. typer vare-, kasse- og ladvogne samt en række 4-hjulstrukne biler. Banedanmark er allerede godt i gang med at elektrificere hele sin bilflåde via eksisterende indkøbsaftaler. Dette kommende udbud vil derfor være en rammeaftale til indkøb af de biler, der endnu ikke synes umiddelbart elektrificerbare. Elektriske biler vil derfor ikke være omfattet af dette kommende udbud. Banedanmark har en klar forhåbning – men også en forventning – om at dette bliver vores sidste udbudte rammeaftale for biler med en forbrændingsmotor. Kontrakten er opdelt i fire (4) antal delkontrakter. Hver delkontrakt dækker levering af én (1) kategori af forskellige biltyper. Alle delkontrakter har karakter af rammeaftaler. Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
En (1) option på forlængelse i et (1) år.
Der er optioner på forskelligt ekstraudstyr til bilerne.
Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Rammeaftale på biler til BDK
Banedanmark har brug for løbende at indkøbe tjenestebiler som arbejdsplatform for vores personale, der arbejder i og ved sporet. Der indkøbes forsk. typer vare-, kasse- og ladvogne samt en række 4-hjulstrukne biler. Banedanmark er allerede godt i gang med at elektrificere hele sin bilflåde via eksisterende indkøbsaftaler. Dette kommende udbud vil derfor være en rammeaftale til indkøb af de biler, der endnu ikke synes umiddelbart elektrificerbare. Elektriske biler vil derfor ikke være omfattet af dette kommende udbud. Banedanmark har en klar forhåbning – men også en forventning – om at dette bliver vores sidste udbudte rammeaftale for biler med en forbrændingsmotor. Kontrakten er opdelt i fire (4) antal delkontrakter. Hver delkontrakt dækker levering af én (1) kategori af forskellige biltyper. Alle delkontrakter har karakter af rammeaftaler. Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
En (1) option på forlængelse i et (1) år.
Der er optioner på forskelligt ekstraudstyr til bilerne.
Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Rammeaftale på biler til BDK
Banedanmark har brug for løbende at indkøbe tjenestebiler som arbejdsplatform for vores personale, der arbejder i og ved sporet. Der indkøbes forsk. typer vare-, kasse- og ladvogne samt en række 4-hjulstrukne biler. Banedanmark er allerede godt i gang med at elektrificere hele sin bilflåde via eksisterende indkøbsaftaler. Dette kommende udbud vil derfor være en rammeaftale til indkøb af de biler, der endnu ikke synes umiddelbart elektrificerbare. Elektriske biler vil derfor ikke være omfattet af dette kommende udbud. Banedanmark har en klar forhåbning – men også en forventning – om at dette bliver vores sidste udbudte rammeaftale for biler med en forbrændingsmotor. Kontrakten er opdelt i fire (4) antal delkontrakter. Hver delkontrakt dækker levering af én (1) kategori af forskellige biltyper. Alle delkontrakter har karakter af rammeaftaler. Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
En (1) option på forlængelse i et (1) år.
Der er optioner på forskelligt ekstraudstyr til bilerne.
Udbuddet gennemføres via Banedanmarks digitale udbudsplatform, som kan tilgås via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital det seneste disponible regnskabsår skal være positiv.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Link til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet:
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk