Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Kerteminde Kommune - Team Udbud & Indkøb
Vindere
Udbud på fabriksnye elbiler til Kerteminde Kommune
(15.10.2021)
Skandinavisk Motor Co. A/S
Park Allé 355
2605 Brøndby
Udbud på fabriksnye elbiler til Kerteminde Kommune
Kerteminde Kommune - Team Udbud & Indkøb
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 46953614
Postadresse: Hans Schacks Vej 4
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5300
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina From-Nielsen
E-mail: chfn@kerteminde.dk
Telefon: +45 65151416
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/157971794.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kerteminde.dk/
Del II: Genstand
Udbud på fabriksnye elbiler til Kerteminde Kommune
Kerteminde Kommune genudbyder elbiler.
Kerteminde Kommune genudbyder elbiler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, CVR-nummer samt navn, e-mail og tlf.nr. på kontaktperson.
Udfyldt og underskrevet; tro- og loveerklæring om ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 samt af frivillige udelukkelses-grunde jf. udbudslovens § 137.
De seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.
Kopi af tilbudsgivers:
a) gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK samt
b) gyldige nøgleansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 250 000 DKK.
Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, CVR-nummer samt navn, e-mail og tlf.nr. på kontaktperson.
Udfyldt og underskrevet; tro- og loveerklæring om ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 samt af frivillige udelukkelses-grunde jf. udbudslovens § 137.
De seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.
Kopi af tilbudsgivers:
a) gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK samt
b) gyldige nøgleansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 250 000 DKK.
Referenceliste med angivelse af minimum 2 leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 3 år. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har leveret fabriksnye biler til en offentlig ordregiver.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.
Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte de angivne referencer, men forpligter sig ikke hertil.
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Referenceliste med angivelse af minimum 2 leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 3 år. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har leveret fabriksnye biler til en offentlig ordregiver.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.
Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte de angivne referencer, men forpligter sig ikke hertil.
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk