Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Renovation A/S
Vindere
1 stk. chassis med kran og montering af 2-kammer komprimatorkasse
(02.11.2021)
Autohuset Vestergaard A/S
Vrøndingvej 3
8700 Horsens
Opdateringer
1 stk. chassis med kran og montering af 2-kammer komprimatorkasse
Odense Renovation A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17414070
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense V
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5200
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
Telefon: +45 63138223
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/164120368.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
1 stk. chassis med kran og montering af 2-kammer komprimatorkasse
Anskaffelse af 1 stk. chassis med kran og montering af 2-kammer komprimatorkasse til indsamling af sorteret husholdningsaffald. Komprimatorkassen leveres af ordregiver.
Chassis: 8 x 2/6 trippel chassis, Euro 6d, ca. 400-440 HK, fuldautomatisk Allison gearkasse
Kran: Min. 23 tonsmeter, rækkevidde 12-13 meter, 4 udskud på arm
Påbygning: NTM (leveres af ordregiver)
Odense
Chassis: Så lav ind- og udstigning som muligt, fuld luftaffjedring, knælefunktion. Fuld servicekontrakt på chassis.
Motor: ca. 400-440 HK, generator 28V/150A, Batterier 225 ah (til elektrisk hydraulik på komprimatorkasse)
Komprimatorkasse leveres af ordregiver. Montering aftales mellem chassisleverandør og valgt opbygger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital. Egenkapitalen skal have været positiv de seneste tre regnskabsår.
Del IV: Procedure
Odense Renovation A/S, Snapindvej 21, DK-5200 Odense V
Tilbudsgivere eller deres repræsentanter har ikke adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk