23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 208-543780
Offentliggjort
26.10.2021
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Kolding Kommune

Opdateringer

Rettelse
(19.07.2022)

Afsnit 1.3
I stedet for:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på:
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f8cca7c2-4a28-4b5c-8799-33d6271fbf2e/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via:https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f8cca7c2-4a28-4b5c-8799-33d6271fbf2e/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige.
Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: (URL)
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f8cca7c2-4a28-4b5c-8799-33d6271fbf2e/homepage
Læses:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på:
https://www.comdia.com/kolding-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=116942&List=0
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via:https://www.comdia.com/kolding-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=116942&List=0
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige.
Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: (URL)
https://www.comdia.com/kolding-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=116942&List=0


Yderligere oplysninger
Ordregiver overgår til nyt udbudssystem - Comdia ApS pr. 1. august 2022, hvortil det dynamiske indkøbssystem til indkøb af arbejdsbiler flyttes til Comdia. Alle miniudbud gennem systemet vil derfor blive offentliggjort gennem Comdia. Nye ansøgere til det dynamiske indkøbssystem - indkøb af arbejdsbiler skal pr. 1. august 2022 ansøge gennem Comdia. Udbudsmaterialer samt ESPD vil ligeledes være tilgængelige via det nye udbudssystem Comdia.
Ordregiver anvender derfor ikke længere Ethics som elektronisk kommunikations platform/udbudsplatform pr. 1 august 2022.

Dynamisk indkøbssystem til indkøb af arbejdsbiler til Kolding Kommune


Kolding Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Kolding Kommune
CVR-nummer: 29 18 98 97
Postadresse: Nytorv 11
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Arildsen
E-mail: piaar@kolding.dk
Telefon: +45 79792489
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f8cca7c2-4a28-4b5c-8799-33d6271fbf2e/homepage
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f8cca7c2-4a28-4b5c-8799-33d6271fbf2e/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f8cca7c2-4a28-4b5c-8799-33d6271fbf2e/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f8cca7c2-4a28-4b5c-8799-33d6271fbf2e/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem til indkøb af arbejdsbiler til Kolding Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indkøb af Pick ups, Kassevogne, Ladvogne, Mindre varevogne og Personbiler til Kolding Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34100000 Motorkøretøjer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Kolding Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dynamisk indkøbssystem til indkøb af arbejdsbiler til Kolding Kommune

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Omkostningskriterium - Navn: TCO / Vægtning: 100%
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 120
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Erhvervsansvarsforsikring med en årlig dækning på mindst 5 mio. kr. En soliditetsgrad på mindst 9% det seneste tilgængelige regnskabsår

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal have mindst 3 års erfaring med at sælge en eller flere af den type biler, som er beskrevet i afsnit 2 i nærværende dokument.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/10/2031
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/10/2021

Send til en kollega

0.063