Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/84548ac3-9958-4a61-af66-73ffeb5b981a/publicMaterial
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Vindere
(27.05.2022)
Ejner Hessel A/S
Jyllandsvej 4
7330 Brande
Indkøb af små eldrevne liftbiler til ARC
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Ørbæk Møgelberg
E-mail: stm@a-r-c.dk
Telefon: +45 51168605
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af små eldrevne liftbiler til ARC
Den udbudte opgave er et genudbud og omfatter indkøb af små eldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede liftbiler af nedenstående biltyper til ARC.
ARC ønsker at indkøbe følgende biler ud fra de i Kravspecifikationen angivne krav og beskrivelser:
• Liftbil 2-akslet_Lille: 2 stk.
Bilerne skal være komplet opbygget, klargjort og indregistreret ved levering til ARC.
Den udbudte opgave er et genudbud og omfatter indkøb af små eldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede liftbiler af nedenstående biltyper til ARC.
ARC ønsker at indkøbe følgende biler ud fra de i Kravspecifikationen angivne krav og beskrivelser:
• Liftbil 2-akslet_Lille: 2 stk.
Bilerne skal være komplet opbygget, klargjort og indregistreret ved levering til ARC.
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
1 bil samt indgåelse af service- og reparationsaftale for denne bil.
ARC har mulighed for at gøre brug af optionen til og med 31-12-2025.
Kontrakten udbydes som én samlet kontrakt, hvor der indgås kontrakt med én Tilbudsgiver.
ARC har valgt ikke at opdele opgaven i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, da det af hensyn til ARCs administration af opgaven og for at minimere grænsefladeproblematikker, er mest hensigtsmæssigt, at opgaven udføres af én og samme leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Oplysning om Tilbudsgivers egenkapital de seneste 3 reviderede regnskabsår
• Oplysning om Tilbudsgivers erhvervs- og produktansvarsforsikring
ARC stiller følgende mindstekrav til Tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
• At Tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i minimum 2 af de seneste 3 reviderede regnskabsår
• At Tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 5 mio. kr. pr. personskade og 5 mio. kr. pr. tingskade.
Forsikringen skal være udvidet til at omfatte behandling og bearbejdning samt Ingrediens- og komponentskade/tab.
ARC ønsker sikkerhed for, at den tilbudsgiver som kontrakten indgås med, har tilstrækkelig teknisk formåen og erfaring til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart. Tilbudsgiver skal derfor oplyse følgende til teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgivers relevante referencer indenfor de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art relaterer sig til levering af sammenlignelige biler (drivmiddel undtaget) samt service og reparationsaftale, og hvor opgaven er igangsat inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
o Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
o Leveringstidspunkt
o Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder tilbudsgivers rolle i opgaven
Tilbudsgiver skal angive mindst 1 relevant reference
Leverandøren og dennes underleverandører skal overholde vilkårene i ARCs CSR dokumenter (CSR-Leverandørklausul (Code of Conduct) og CSR-Selvevalueringsskema).
Leverandøren skal ved Service- og reparationsaftalens udløb tilbagekøbe bilerne. Tilbagekøbsprisen skal angives i Tilbudslisten.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt .
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk